Sortida a Can Xoriguera

Els nens i nenes de cicle mitjà de l’Escola Mediterrània vam gaudir d’un matí molt divertit al bosc, a prop de Can Xoriguera.

A un quart de deu del matí va començar la passejada, durant uns 45 minuts, xalant i descobrint espais rurals i naturals del nostre municipi. En arribar a Can Xoriguera vam fer unes fotos i vam buscar trèvols de quatre fulles. Seguidament, vam caminar uns quants metres més, fins a arribar a un bosc molt gran.

Un cop al bosc, vam esmorzar, tenint molta cura de no embrutar el bosc. En acabar, vam començar a investigar cada racó de la natura, vam construir cabanyes i vam fer molts jocs diferents. Va ser molt divertit!

Quan ja estàvem una mica cansats, vam fer el camí de tornada a l’escola, gaudint i observant la natura. Va ser una excursió molt divertida!