Jornada Esportiva Escola Mediterrània

El passat divendres 31 de març va tenir lloc la Jornada Esportiva de l’escola. Aquesta jornada s’organitza el darrer dia de trimestre i segueix per donar pas a les vacances de Setmana Santa.

Així doncs al llarg de tot el matí l’alumnat de tota l’escola va participar en diversos jocs tradicionals, cooperatius i pre-esportius. En el primer torn van ser els alumnes de Cicle Superior els qui van gaudir d’una estona de joc. Per fer-ho es van barrejar alumnes de totes les classes en diferents grups que van rotar per 5 espais diferents del pati.

En el segon torn del matí l’alumnat de 6è va ser el dinamitzador de les activitats que feien els més petits de l’escola. Educació Infantil juntament amb 1r es van dividir també en diferents grups i van divertir-se molt amb els 5 jocs que  els nens i nenes de 6è els havien preparat. A la tarda, per acabar la jornada va ser el torn de l’alumnat de Cicle Mitjà, qui també va ser acompanyat per l’alumnat de 6è.

GALERIA D’IMATGES DE LA JORNADA ESPORTIVA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *