Informació rellevant

Benvolgudes famílies degut que no sabem quant de temps s’allargarà la situació actual de confinament us fem arribar un seguit d’informacions.

• PREINSCRIPCIÓ: tant aviat com sapiguem noves dates us ho farem saber.
  • COMUNICACIÓ AMB L’ESCOLA: per a totes les consultes administratives i de gestió adreceu-vos al mail de l’escola a8062781@xtec.cat
  • TASQUES ALUMNES: consulteu els blogs per a trobar recursos educatius així com consulteu la safata d’entrada de l’aplicació Dinantia.

Tanmateix aprofitem per recordar-vos que cal seguir les instruccions de les autoritats per tal de fer front al virus i poder retornar a la normalitat en el menor temps possible. Fins aviat!