Aquest matí, l’alumnat de 5è ha participat en la trobada “Esport col·lectius”, organitzada pel Consell Esportiu del Garraf. Aquesta jornada esportiva ha estat una experiència única on han pogut posar en pràctica els valors de la cooperació i el treball en equip a través de tres jocs d’equip: colpbol, shotball i twincon.
Durant les classes d’Educació Física, l’alumnat ha practicat aquests esports per familiaritzar-se amb les seves dinàmiques i estratègies. Això els ha permès gaudir encara més de la trobada, on han demostrat esforç, companyonia i respecte cap a la resta d’escoles participants.
L’activitat s’ha desenvolupat en un ambient lúdic i esportiu, on tothom ha pogut gaudir del joc i de l’activitat física. Ha estat una jornada plena d’energia i diversió, on el fair play i l’esperit d’equip han estat els grans protagonistes.
Sens dubte, una experiència enriquidora que ens recorda la importància de l’esport com a eina d’aprenentatge i convivència!







