Espai Biblioteca

Tornem a reactivar el servei de biblioteca a les tardes. Un espai on els més petits poden gaudir d’una estona de lectura o escoltar un conte, i els més grans poden realitzar tasques escolars individualment o en grup.

L’horari de l’activitat és de 16:30 h. a 18:00 h., primer tenen uns minuts per poder berenar i després fan ús d’aquest espai amb les diferents activitats.

Preu: DIA ESPORÀDIC: 3 EUROS – BERENAR (opcional): 1 euro

TIQUET 10 SESSIONS: 30 EUROS

*Famílies a partir del segon infant s’aplica un 10% de descompte.

** El cobrament es farà per domiciliació bancària a mes vençut.

Podeu apuntar als vostres fills i filles trucant al telèfon 649664705,( Hermi), abans de les 10 hores. Si voleu reservar ja per dilluns o qualsevol dia de la setmana vinent, avui l’horari de reserva s’amplia fins a les 12h.

Excepcionalment, si teniu una urgència i hi ha plaça, podeu trucar al centre fora d’aquest horari i reservar.