El Tió ha arribat a l’escola!

Per fi va arribar el Tió a l’escola!!

Els/les més petits/es del centre van trobar la vella soca a sota d’un banc, al pati, tot seguint el camí de fulles que el molt trapella ens va deixar preparat.

La Classe de Joan Miró va trobar les piques per fer-lo cagar. I els/les companys/es de les classes de les Escultures i dels/les Arquitectes van trobar la barretina i la manta, així està ben calentet i no té fred!

Els infants de tots els cursos no paren de portar-li menjar i el que més li agrada és, sense dubte, la fruita 🍊🍌!!

Estem esperant amb moltes ganes que arribi el dimecres per a fer-lo cagar i cantar-li la cançó:

“Caga Tió,

Tió de Nadal,