Dia internacional de la Dansa

Projecte Dansa Ara

Un any més les escoles del Garraf hem pogut participar al projecte Dansa Ara!

Tot i que aquest curs la participació ha estat ben diferent, finalment s’ha trobat una manera de compartir aquesta experiència amb tothom qui vulgui gaudir de la dansa.

Per l’alumnat de 2n de l’Escola Mediterrània formar part d’aquest projecte ha estat molt divertit. Hem compartit moments de gaudi, hem treballat en equip i hem creat el nostre propi complement amb material reciclat. Fantàstic.

Tot seguit podeu veure el recull de danses que hem treballat a l’escola, tant nosaltres com la resta de centres de la comarca que hi han participat.

Alumnat de 2n

Versió descarregable Wetransfer: Vídeo Dansa Ara Garraf