Dia de la Ciència al carrer

L’alumnat de 6è, la setmana passada, va assistir a una nova edició del Dia de la Ciència al carrer. Aquesta se celebrava a Sitges, exactament, a la Fragata. Consistia que nois i noies de 3r i 4t d’ESO, de Batxillerat, de Cicles Formatius i altres entitats col·laboradores explicaven experiments científics o petits estudis als infants de 6è. Inspeccionar el pH d’una col llombarda, la creació d’una mà robòtica o una proposta d’intervenció que consistia a fer unes brosses per la Riera de Ribes per reduir la contaminació i mitigar el canvi climàtic van ser alguns dels projectes que vam veure. Un dels objectius principals d’aquesta trobada anual, a part d’apropar la ciència i la tecnologia als alumnes de l’últim curs de cicle superior, és promoure les vocacions científiques entre els infants i els adolescents.