Projectes “Dansa Ara i Cordes” 2024

Com cada any, els nens i les nenes de 3r de l’Escola Mediterrània, amb motiu del Dia Internacional de la Dansa (29 d’abril), participaran en el Projecte Dansa Ara Garraf conjuntament amb les escoles de la comarca.

Us hi esperem el 26 d’abril al Pavelló Miguel Meca Torres – Av. Catalunya, s/n
Les Roquetes (Sant Pere de Ribes)

D’altra banda, per primera vegada l’alumnat de 4t de l’Escola Mediterrània, conjuntament amb les escoles Roquetes i Santa Eulàlia, ha participat en el Projecte Cordes, el qual finalitzarà amb el concert que es durà a terme el pròxim dia 7 de maig al teatre La Bòbila de les Roquetes-Sant Pere de Ribes.

Us adjuntem el programa de la ballada i el cartell del concert així com la galeria d’imatges de la jornada Dansa Ara ’24

Programa DANSA ARA 2023-2024_V12                                                                                                    POSTER CONCERT (1) (1)