Carnaval a l’escola 2020

GALERIA D’IMATGES CARNAVAL ’20

Ja arriba el Carnaval i amb ell Sa Majestat Carnestoltes, Rei dels pocasoltes! Per l’escola ha passat i unes consignes ens ha donat:

• Dilluns 17:Has de portar sabates diferents, o si no se’t cauran les dents, tan ràpid com el vent al mes de febrer.
  • Dimarts 18: Si el dimarts pels de sisè no vols anar marcat, amb unes ulleres divertides hauràs d’anar conjuntat.
  • Dimecres 19:Avui és Carnaval i tot si val i com la Rosalia, les ungles portarem, postisses o ben pintades i força admiració causarem.
  • Dijous 20:Pentinat divertit hauràs de portar perruca, metxes o te’ls pots pintar de color verd o vermell hauràs de dur el cabell si no ho fas el dia pactat tot el dia aniràs marcat.
  • Divendres 21:D’esportista t’has de disfressar i totes les consignes de la setmana també duràs!

(No cal comprar cap tipus de disfressa, amb el que tinguin a casa i amb imaginació).

Rei Carnestoltes de l’Escola Mediterrània