1r Jocs del món

Aquest dimarts 22 de novembre l’alumnat de 1r ha participat de l’activitat Jocs del món organitzada pel Consell Esportiu del Garraf.

Al llarg de tot el matí els nens i nenes han fet diversos jocs d’arreu del planeta tot seguint la història que els explicava la pallassa Mica. Mica els ha relatat les seves aventures fent la volta al món i com a cada país on s’hi aturava coneixia els jocs propis del territori. Així doncs l’alumnat ha fet aquests jocs: Primerament partint de la ciutat de Vic , Catalunya , el joc de la gallina , guineu i els pollets. El joc del tomàquet de Paris , França. El joc de Simba i l’antilon de Kènia a l’Àfrica. El joc de la serp i el cabrit de Turquia, a l’Àsia. El baile de la escoba de Cuba a Amèrica Central. I finalment el joc de la Mica encadenada de El Salvador, Amèrica Central.

Els nens i nenes han gaudit moltíssim de la jornada de jocs, clicant a la imatge o en el següent enllaç podeu accedir a la galeria de imatges.