Musical “Propera parada”

Centenari de l’arribada del ferrocarril a la nostra ciutat.
Amb motiu d’aquesta celebració i dins de la temàtica presentada  pel grup de biblioteques escolars de la població, la nostra escola vol retre un homenatge a aquest fet amb  un petit espectacle, escrit i dirigit per la nostra mestra de música, Laia Borràs que ara  presentem al Casal Popular.

Propera parada” és un humil musical fet i representat per mestres de l’escola Joan Maragall de Rubí. Fa un petit recorregut amb tres històries de tres moments diferents al llarg dels 100 anys del tren a Rubí, tot acompanyat de cançons i coreografies originals. L’obra, emmarcada en el centenari de l’arribada del tren a la nostra ciutat, va ser representada i regalada als alumnes de l’escola Joan Maragall .

Ara volem fer-la extensible a tots els  habitants de Rubí que desitgin veure-la.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *