Biblioteca

La nostra biblioteca escolar pretén fomentar l’interès i el gust per la lectura en tots els nivells educatius.

És un espai educatiu amb recursos per a l’aprenentatge dins de l’escola, un espai on interactuar i accedir a la informació, la lectura i la cultura.

Al centre fomentem la lectura mitjançant el Pla de Lectura de Centre (PLEC) per desenvolupar les competències pròpies del currículum educatiu: llegir, comprendre, analitzar, interpretar textos i promoure actituds reflexives i crítiques.

La biblioteca ajuda a crear l’hàbit lector i veure la lectura com una activitat de plaer. També contribueix a compensar les desigualtats ja que proporciona eines als que no disposen de recursos, promovent d’aquesta manera una educació d’equitat.

Gràcies als llibres podem accedir a qualsevol informació però també fer volar la imaginació.

La biblioteca escolar ens ajuda a formar petits lectors i lectores desenvolupant la competència lectora necessària per la vida quotidiana.