Plantada d’arbres

Els alumnes de 3r de primària de l’escola Macià-Companys, aquest dimarts dia 16 d’abril, va fer la popular plantada d’arbres al nostre municipi. Un matí on vam poder conèixer les característiques principals de les alzineres, els arbres els quals vam trasplantar.
Vam carregar terra a palades,… Llegeix més»

CARNAVAL ’24

Aquest any hem lluït d’esportistes amb una cinta al cap coronada amb les cinc anelles olímpiques i una medalla d’or al coll en acord al tema de l’any de l’escola: “Els Jocs Olímpics”.
Tot i que el matí ha estat una mica plujós, hem desfilat fins… Llegeix més»

FESTIVAL DE NADAL ‘23

Sota el lema dels Jocs Olímpics (tema del curs) aquest dimarts hem celebrat el popular Festival de Nadal, donant així, per finalitzat el primer trimestre. L’obertura de l’espectacle ha estat a càrrec de l’alumnat de 6è que ha format les cinc anelles olímpiques representant la… Llegeix més»