Setmana de la Pau

L’escola celebra i treballa cada curs la Setmana de la Pau, que és la darrera del mes de gener. Compartim les produccions de cada cada classe plegats/des, en un mateix espai: el fantàstic gimnàs de l’escola. Allà posem en comú els treballs, personatges i activitats de cada classe, fem un mural conjunt i l’exposem al vestíbul de l’escola per què tots/es el gaudim i tinguem presents els objectius que ens proposem conseguir per contribuir a una millor convivència i a la pau en la nostra societat.

Enguany, hem celebrat també aquesta setmana respectant els grups bombolla. Tot i així, no hem volgut deixar de compartir la nostra feina i els nostres objectius amb tots els altres grups de l’escola. Per aquest motiu, hem gravat tot el que hem fet per tal de visionar-lo i compartir-lo amb tots/es els/les companys/es.

Us informem també que, dintre del projecte de teatre de l’escola, cada curs fa una representació dinamitzada i dirigida pel Carles i la Cristina, sota la supervisió de l’Albert Pueyo, lligades a les festes i celebracions escolars. L’alumnat del Parvulari és el que ha liderat la Festa de la Pau oferint-nos unes petites representacions cadascun dels grups bombolla, a les que les famílies de cada curs podran accedir-hi entrant als blocs de cada classe.