Busquem assessorament professional per canviar el logo de l’escola

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, ja s’ha canviat el nom de la nostra escola.  Hem tret el “Comas i Solà” i, ara, ens diem “Reina Violant”.

Amb l’ànim de fer un pas més enllà i diferenciar-nos de l’antic nom, ens agradaria canviar el logo.  A l’escola, tenim un arbre mil·lenari que es diu Ginkgo Biloba i hem pensat que el podríem agafar com a punt de partida.  Ja hem presentat una proposta en el darrer Consell Escolar, però ens agradaria rebre assessorament professional.  Per això, us demanem a les famílies que, si hi ha algú que volgués col·laborar en aquesta tasca, es poséssin en contacte amb nosaltres. Tota ajuda serà ben rebuda.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Salutacions cordials,

Begoña Martínez Pomerol