LA VIOLETA I LA CUCAFERA, SURTEN A PASSEJAR PER LA FESTA MAJOR DE SANTA EULÀLIA

La nostra Violeta, la Cucafera i altres gegantons d’escoles, han sortit a passejar pels carrers de Barcelona per celebrar la festa Major de Santa Eulàlia.
Han estat durant una setmana al paraninf del Universitat de Barcelona en una “Mostra de Gegantons i bestiari  d’escoles” i el dia 11 de febrer han participat a la Rua plena de xivarri, timbalers, cançons i balls de molta mainada i les seves famílies.

Hem de felicitar als nostres GRANS GEGANTERS D’HONOR: en Lluis Bonamusa, en Biel Puig i l’Àlex Santana de 6è.

img_0268 img_0271img_0273

Renoi com l’han fet ballar i quina feinada portar-la a les espatlles. També la Cucafera l’han portat els més petits i eren un munt !!!!  Que bé!!!

Ah!  Sabeu com ha tornat al cole la nostra Violeta, doncs amb metro!!violeta-metro  Visca la Violeta!!!

Mireu quines fotos tan boniques!