La castanyada al Parvulari

El divendres 28 d’octubre, pel matí, les classes d’infantil vam celebrar la Castanyada al pati de l’escola.

dsc_1887

Primer ens vam reunir totes les classes al porxo del pati per escoltar el conte de la Maria Castanyera. Vam estar molt atents i ens va agradar molt. Després vam jugar a ser castanyers i castanyeres tot aprofitant les paradetes que havien fet els companys de la classe dels Veterinaris i Gegants i Gegantes.
Amb música de fons de cançons de la tardor i la castanyada vam passar una estona ballant mentre anàvem preparant les paperines per posar les castanyes torrades a la tarda.
Per la tarda, després de fer la celebració tota l’escola junta a la pista, vam anar al nostre pati per menjar les castanyes… mmmmm, que bones i torradetes!