FESTA D’INAUGURACIÓ DEL PATI OBERT AL BARRI!

inauguracio-pati LA GRAN FESTA D’INAUGURACIÓ EL DISSABTE 4 DE MARÇ

Va ser un dissabte assolellat i radiant; el  pati ple d’activitats, d’infants, de les  famílies, de gegants i de paradetes. Tot estava punt per a la inauguració.
Primerament, una batucada va obrir la festa amb la ballada dels gegants del Districte i la nostra Violeta.
Música, dansa i voltes i més voltes amb la música ens van engrescar a tots.
Els parlaments inaugurals a càrrec de la Montse (directora), la Cel·la (AFA) i el Sr M.A. Essomba (Ajuntament) van donar pas a els tallers comencessin:
La paradeta solidaria de l’AFA, no parava de vendre xocolata desfeta, patates fregides i vermutets.
Agraïm la col·laboració del forn de la travessera i de la casa de tès del carrer Astúries.
Al final una ballada de Swing!!!!!

Des del dissabte 21 de gener, el pati de l’escola està obert al barri i, poc a poc hi venen a jugar més nens i més nenes!
L’escola Reina Violant ha obert més els seus braços per abraçar places i carresr i convertir el pati d’escola en un espai de jocs, de converses, de trobades i de festes.
El nostre barri necessita espais per a compartir,  llocs amb jardí per a terrejar els més petits i gaudir de la natura enmig de la ciutat i a prop de casa.
És  tota una satisfacció per a la nostra escola que passeu matins de dissabte al nostre pati

Agraïm a l’IMEB i al Districte que han fet possible que el pati estigui obert el dissabte matí.

Durant les vacances de primavera, del 8 al 18 d’abril, el pati estarà obert de les 11h a les 14h

img_20170304_121002 img_20170304_121614 img-20170304-wa0005 img-20170304-wa0010