Estimades famílies…

Estimades famílies de l’Escola, company i companyes de professió:

Arriba l’hora de la meva jubilació i, en aquests moments, estic GAUDINT dels darrers dies de “vida d’escola”.

He arribat al final de la meva etapa de “Mestra” després de molts anys de poder fer: de la meva vocació, una passió!

Quan era petita jugava a SER MESTRA i somiava que, algun dia, potser ho seria.
He tingut la sort de poder-ho ser!   Quin privilegi!
També m’ha tocat ser directora en dues etapes; no era la meva vocació, però amb dedicació, esforç, energia, respecte i voluntat de tirar endavant l’escola, ho he exercit.
He intentat, sempre, fer-ho el millor que he sabut, a la classe i a l’escola; a vegades amb encerts, a vegades m’he equivocat, però dels errors sempre n’he après.
M’ha guiat l’objectiu de fer una escola on tothom s’hi senti inclòs, s’hi senti respectat i on els infants hi siguin feliços a la vegada que aprenen. Aquest objectiu s’aconsegueix treballant en equip; colze a colze. Diuen que “Si vols arribar ràpid, fes-ho sol, però si vols arribar lluny, fes-ho en equip” i amb l’equip he comptat sempre!

Crec que una bona escola  es construeix a partir d’unes bones relacions i una bona convivència i, sobretot, amb ganes de fer coses junts, cadascú des del seu àmbit. Em sento afortunada per això perquè hi he pogut comptar!
Vull agrair, a tothom, l’ajuda i l’estimació que he rebut al llarg d’aquests anys, en el dia a dia, en les converses, en els debats i també a les reunions més formals.

A l’escola hi he viscut un trosset del meu camí; hi he crescut com a persona i professionalment; he ensenyat i he après a la vegada; sobretot hi he viscut moments molt feliços envoltada de la mainada que amb il·lusió i alegria aprenien, jugaven, descobrien… a les classes, al pati.

Pels llocs hi passem, hi fem un trosset de camí. El meu camí profesional,acaba aquí, el 2017.
La nostra  Reina  l’han fet totes les mestres, les nenes, els nens i famílies que ens han precedit. Ara som nosaltres qui l’estem fent gran i seguireu vosaltres, mestres i famílies que hi sou, qui la fareu inmensa!
Deixo l’escola amb bones mans; amb un gran equip que hi posarà el cor i el cap per tirar endavant aquest gran projecte de la Reina Violant!

Aquestes paraules signifiquen un “a reveure”; ja no seré a l’escola per dir-nos “Bon dia” però hi seré en pensament i estimació. I és que l’escola em té el cor robat!

Passeu un bon estiu i sigueu molt feliços a la nostra REINA VIOLANT!

Amb molt d’afecte i recordeu que “Tots som Reina”!.

Montse Triadó Ivern

Juny de 2017