Col·laboració amb la fundació Vicenç Ferrrer : correspondència en anglès

Avui hem començat unes conferències de la Fundació Vicenç Ferrer  amb l’alumnat de Primària per a conscienciar de la realitat de les escoles rurals a la Índia.
Lancy Dodem que fou el primer fill indi apadrinat pel Vicenç i Anna Ferrer ha vengut a l’escola a explicar-nos com és la realitat a la Índia.Ens ha detallat com és la seva geografia, la gent ,la seva cultura i religió.També ens ha fet una descripció de com és la la vida dels dàlits o els intocables.

Aquest curs volem col.laborar amb la Fundació Vicent Ferrer fent intercanvis de material en anglès amb escoles de la Índia .

Tota la canalla i mestres estem molt engrescats en participar.hi.