Avís!!!Beques alumnes Necessitats Educatives Especials

Us comuniquem que el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport ha publicat a la seva pàgina web la resolució de l’ampliació del termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria d’ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu del curs acadèmic 2016-2017.
El termini es prorroga fins al dia 6 d’octubre de 2016.
Aquesta informació també s’ha publicat a la pàgina web del Departament d’Ensenyament.Així mateix, us recordem que ens heu de fer arribar totes les sol·licituds que us presentin les famílies, encara que no compleixin els requisits establerts en la convocatòria. En tot cas, serà l’òrgan de selecció de becaris qui faci la proposta de concessió o denegació de les sol·licituds.