ACTIVITATS IN ENGLISH

Els nens i nenes de l’escola han montat un Shopping Mall a la ludoteca i per uns dies han estat practicant l’anglès d’una forma molt lúdica i més propera a la realitat.
Ha sigut una experència molt enrriquidora, s’han engresca’t moltíssim. Mireu quines botigues han creat.
imag5904       imag5911imag5913      imag5917
imag6044

Hola famílies,

Els nens/ es de l’escola hem acabat els dossiers de treball en anglès per als nens/es de les escoles de la Fundació Vicent Ferrer (Anantapur-Indía). La nostra conserge Àngels ens ha donat un cop de mà i ens ho ha portat a correus, esperam que d’aquí un mes els hi arribi tot el material que els hi em preparat amb molt de carinyo.
imag6057imag6058imag6059imag6061imag6062imag6063imag6045