ROSES A L’ESCOLA EN HOMENATGE ALS SANITARIS

Benvolgudes famílies de l’escola,

Al Reina, rebem moltes propostes de famílies, d’entitats i organitzacions per participar en diferents iniciatives. Per aquest motiu, fem una tria i ens impliquem en les que valorem que podem fer-ho, tenint present l’organització d’escola, els projectes de centre i l’organització de cada curs en particular.

Hem rebut una proposta d’una mare d’ex alumna que participa en una iniciativa per dedicar un homenatge i un recordatori entranyable a totes les persones treballadores de l’àmbit de la Salut, que han deixat la seva vida en el seu esforç per cuidar i guarir els malalts de COVID.  Creiem que és important fer conscients els infants del que representa l’esforç comunitari per al bé de tots, la responsabilitat i la dedicació i cultivar l’agraïment i el reconeixement com a valors humans, tot sensibilitzant-los i animant-los a practicar-los.

Volem participar en aquest homenatge, que es farà per Sant Jordi, com a mostra d’agraïment col·lectiu i pensem que és molt positiu que els nens/es s’impliquin.

Us presentem unes imatges de les roses que han elaborat els diferents cursos/cicles de l’escola per participar en aquest homenatge. Ha estat una mostra de solidaritat, empatia i agraïment envers aquelles persones que  ho han donat tot per als altres. No sabem els seus noms, però sí que tenim constància del seu esforç i dedicació.