Jocs Florals 2021

Aquest matí l’escola ha celebrat els Jocs Florals.

Hi ha hagut tres finalistes a cada classe i tres accèssits en total.
A Educació Infantil, han lliurat un conte explicat en imatges amb un argument treballat entre tota la classe. Els ha quedat preciós. Com a obsequi els hem regalat un test de margarides per a cada classe que abans d’acabar el curs plantaran a l’espai de terra del pati del Parvulari.

A Primària, han treballat poemes a tots els cursos. S’han atorgat els premis: Flor Natural, Englantina d’Or i Viola d’Argent. A més de les flors corresponents, hi ha hagut un llibre de regal i un punt de llibre per a cadascú/una.

Entre tots els cursos, hi ha hagut tres accèssits que han rebut també la seva flor, el punt de llibre i el seu llibre.

Paral·lelament, cada curs ha tingut un gerani de premi compartit per la bona feina realitzada per tot l’alumnat. Abans de finalitzar el curs, es plantaran a les jardineres de cada pis de l’escola per gaudir-los plegats/des.

Trobareu les fotos i els vídeos

fent un clic a la imatge!