Ens acomiaden del curs 2021- 2022!

Ara que s’acosta el final de curs i per nosaltres el final de l’etapa com a Equip Directiu, sentim gratitud.

Vam començar a l’octubre amb moltes ganes, amb molta il.lusió i amb moltes incerteses. No ha estat un curs fàcil, però, amb l’esforç conjunt de tota la Comunitat Educativa, ens n’hem ensortit prou bé.

Per nosaltres ha estat una oportunitat de creixement personal i professional. Hem estat un equip que ho ha compartit tot i això ens ha ajudat a afrontar de manera més lleugera el dia a dia. Ens hem sentit molt recolzades per les famílies en general i pels representants de L’AFA i del Consell Escolar en particular.

Ha estat un projecte de direcció de continuïtat: el teatre, el terrat, els patis, el canvi de nom i el logo de l’escola…Hem encarat una pandèmia que després de Nadal ens va colpejar amb força.

Ara que ja hem deixat enrere el gel hidroalcohòlic, la mascareta i ens tornem a veure els somriures. Deixem la nostra petjada en un grafiti fet pel grup de sisè. Xavi Pedemonte (Lo petit)  és l’artista que ens ha acompanyat en la creació que representa la multiculturalitat i el crit unison de que ens estem ensortint.

Laura Sacristán López

Laura Solé Martinez