El comiat de la Begoña

Divendres dia 5 de novembre, va tenir lloc el comiat de la Begoña Martinez Pomerol.  Ha estat una molt bona mestra i una gran directora.

En aquest acte, van voler ser presents: representants d’alumnes, representants del Departament d’Educació, representants de l’AFA, representants de l’empresa de servei de menjador i  monitors,  PAS i claustre. Ens hauria agradat poder fer-ho extensiu a tota la comunitat educativa però donada l’actual situació de COVID, no va ser possible.

Va ser un moment molt emotiu i en el qual se li va fer entregar d’uns obsequis que la Begoña va agrair molt i que es poden apreciar en aquesta imatge. Des de l’escola, la trobarem a faltar, però ens alegra que prengui aquesta nova etapa de la seva vida amb l’alegria que la caracteritza.

Li desitgem molta sort en aquesta nova aventura!

EQUIP DIRECTIU

ESCOLA REINA VIOLANT