Comiat de 6è – Curs 2020-2021

Enguany no vam poder, un altre cop, acomiadar-nos de l’alumnat de sisè amb la participació de tota la comunitat educativa del Reina per a celebrar el seu pas a una nova etapa; però tot i això, l’equip directiu ens vam reunir amb el grup i les seves famílies en una trobada emotiva al pati de l’escola.

Ens van regalar un llimoner, que ja està plantat i ens portarà bons records del seu pas per casa nostra.

Per una altre banda, hem fet un recull de bons destitjos de cada curs, dels mestres i de l’Equip Directiu per a l’alumnat de sisè.

Esperem i desitgem que us agradi, ja que està fet amb afecte i il·lusió.

Moltes gràcies, molta sort a l’Institut i que la nova etapa sigui emocionant! Rebeu una cordial salutació i abraçades d’estiu!