Ajuts de Menjador -2020/2021

Aquells/es que no hagueu demanat l’ajut de menjador aquest curs ho podeu sol·licitar ara, sempre que compliu alguna de les següents dues característiques:

1. Us heu matriculat un cop començat el curs escolar.
  2. Heu patit una situació sobrevinguda de risc. En aquest cas, la informació es contrastarà d’ofici amb serveis socials.

Si és el vostre cas, podeu fer la sol·licitud de forma telemàtica,
fins el 4/12/2020 a les 17h, en el següent enllaç:

Un cop finalitzeu el tràmit online, haureu d’imprimir el resguard i portar-lo signat a l’Escola abans de la fi del termini de sol·licitud.

Podeu trobar tota la informació sobre els ajuts de menjador a la web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Si teniu qualsevol dubte o necessiteu ajuda, truqueu a l’Escola (932189752)
i demaneu pel Carles (administratiu).