XERRADA PER A LA PREVENCIÓ DELS ABUSOS A LA INFÀNCIA

A l’escola, vam rebre el curs 17-18 la formació que proposa l’associació Viki Bernadet per a la prevenció, detecció i actuació davant dels abusos a la infància.

Va ser molt interessant, entenedora i sorprenent en molts sentits, ja que va obrir-nos els ulls a una realitat sovint colpidora i més freqüent del que ens hauríem imaginat.

És per aquest motiu, que l’AFA de l’escola va valorar que era molt necessari que les famílies tinguessin l’oportunitat de rebre també una xerrada formativa en aquest sentit. És la millor manera de prevenir i d’educar els infants per saber detectar les possibles situacions que es poden donar en diferents entorns.

Pengem l’enllaç que ens han enviat des de la Fundació Viki Bernadet, on trobarem diferents contes que ens ajudaran a educar i a enfocar acuradament un tema tan complex, ja des de la infància.