TOT L’ALUMNAT DE PARVULARI HA REPRESENTAT L’OBRA TEATRAL: “EL MONSTRE DELS COLORS”

Tot l’alumnat del Parvulari ha interpretat l’obra teatral: “El monstre dels colors”.

Ha estat una obra que ha implicat tot un treball previ sobre el reconeixement de les emocions en un mateix i en els altres, tot fomentant l’autoconeixement, l’empatia i l’expressió corporal i gestual de les emocions més bàsiques: l’alegria, la tristesa, la ràbia… cadascuna d’elles representada per grups de nens i nenes vestits/des de color diferents.

Ha estat una obra d’envergadura, preciosa, molt acolorida i visual, que ha representat un exercici d’expressió i reconeixement, creatiu i encisador sobre allò que ens mou: les emocions.

per dur a terme aquesta obra, val a dir que HAN PARTICIPAT TOTES LES PERSONES QUE TREBALLEN EN EL PARVULARI: des dels nens i nenes a les mestres: Mireia (tutora de P3), Núria (TEI i ajudant de direcció), Sandra (tutora de P4 i directora), Roser (tutora de P5), Maria M. (mestra de P5 i de psicomotricitat), Pilar (mestra d’Educació Especial), Maria U (vetlladora i monitora), Irene (mestra en pràctiques a l’escola) i Luismi (conserge del Parvulari).