Sant Jordi

El passat dilluns (dia de Sant Jordi), les Rates Mutants de 5è van fer la tradicional representació de la Llegenda de Sant Jordi que els alumnes i les alumnes de 5è fan cada any. Ho varen fer molt bé i amb molta il·lusió. Es van poder veure algunes novetats en el vestuari dels personatges (agraïm a les famílies la seva col·laboració) i petits canvis divertits en el guió.

Després de les representacions, padrins, padrines i fillols i filloles es van ajuntar per llegir junts i fer un punt de llibre; mentre que les classes de 2n, 3r i 4t de Primària compartien llibres portats per l’alumnat a les seves respectives aules. A la tarda, 2n, 3r i 4t van fer els seus punts de llibre i les famílies de 5è van venir a veure l’obra.

Aquí podeu veure un petit resum fotogràfic del dia.