Projecte TEATRE

Està en marxa a l’escola, amb molta il·lusió, el projecte de Teatre, per a tots els cursos, des de P3 fins a 6è, amb l’assessorament professional de l’Albert Pueyo i el seu equip!

El Cicle Inicial (1r i 2n) ja va pujar a l’escenari. Els de 1r van representarSomnis” i els de 2n, “Matilda”.
Va ser un tastet de curta durada, ja que els tallers de teatre van començar el mes de gener.
Es tracta de familiaritzar l’alumnat amb l’escenari, el públic, les emocions i la seva expressió. Va ser una activitat oberta a les famílies, com ho seran totes les representacions de la resta de cursos.

A mesura que representin les obres, actualitzarem les fotos aquí.

Fotos Cicle Inicial