L’ESCOLA TREBALLA LA DISMINUCIÓ DE LA CONTAMINACIÓ ACÚSTICA.

Dintre del projecte de Sostenibilitat, treballem la disminució de la contaminació acústica a les aules i a l’escol en general.

Comptant amb la col·laboració de diferents clubs de tennis i del pare de dues alumnes de l’escola, ens proporcionen pilotes de tennis que ja no són útils per jugar, de manera que les adaptem a les potes de les cadires per tal d’evitar el soroll.

També hem instal·lat un sonòmetre al menjador de l’escola per detectar els decibels i ajudar a que l’alumnat reguli el to de veu en comunicar-se i contribuir a mantenir un entorn més agradable.

I seguim treballant des de diferents fronts per fer-nos conscients dels sorolls i apostant per una vida menys estressant…