PREINSCRIPCIÓ 2020-2021 / del 13 al 22 de MAIG

Benvolgudes famílies,

Les noves instruccions per als centres educatius sobre els canvis en la gestió de la preinscripció i matrícula del curs 2020/2021, modificats deguts a la situació de pandèmia, ja han sortit. Us avancem alguna informació però en aquest enllaç trobareu la informació completa i el calendari del procés de preinscripció i matrícula.

Les noves dates de preinscripció seran:

TELEMÀTICAMENT: del 13 al 22 de MAIG

PRESENCIALMENT: del 19 al 22 de MAIG – MATINS. NOMÉS amb cita prèvia i en els casos que no es pugui fer  telemàticament.

A la nostra web també podeu accedir a les portes obertes digitals.

Podeu consultar l’OFERTA INICIAL de la preinscripció al Mapa escolar de preinscripció curs 2020-2021.

QUI HA DE FER LA PREINSCRIPCIÓ?

Les famílies amb filles i/o fills que el curs que ve…

– Començaran P3 (nascuts el 2017);

– Iniciaran 1r d’ESO a un nou centre;

– Necessiten canviar de centre;

– Són nous a Barcelona i volen accedir per primera vegada a qualsevol nivell educatiu.

Del 13 al 22 de maig es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19 serà telemàtica i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció. Més info.

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, i amb l’objectiu de garantir l’equitat, es preveu que disposin d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. Així, la preinscripció presencial estarà disponible a partir del 19 de maig i fins el 22 de maig ambdós inclosos. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre. Més info.

Consulteu regularment la pàgina del Consorci d’Educació i seguiu-los a les xarxes socials per disposar de la informació més actualitzada.