ELS DIJOUS SOSTENIBLES DEL REINA VIOLANT

Al Reina, tenim engegat el Projecte de Sostenibilitat ja fa alguns anys.

Cada curs, l’ampliem i li afegim noves actuacions que ens impliquen i ens fan cada cop més conscients de la cura del nostre entorn.

Aquest curs, treballarem la cura del soroll.

Hem elaborat un nou projecte: “So, soroll, silenci” que, juntament amb l’hort, la compostadora i el reciclatge, ens ajuden a ser ciutadans compromesos amb el respecte i la millora del medi ambient.

Cada curs es responsabilitza d’unes actuacions concretes, distribuïdes amb el seguiment de la Comissió de Sostenibiitat i Camins Escolars.

Hem destinat els dijous al reciclatge dels diferents residus i materials que es generen al centre.

A la imatge, podeu veure els alumnes de sisè en plena feina!!!