Contacontes per les teràpies gèniques

La setmana passada, l’alumnat de 2n i 3r van participar en una sessió pedagògica a l’estació de metro Diagonal, en el marc de l’acció solidària d’enguany de TMB. Van ppoder gaudir d’una sessió de contacontes titulada “Matilda i la Libèl.lula”. Aquesta activitat forma part del programa de Mou-te per la teràpia gènica, centrada a donar conèixer la teràpia gènica i sensibilitzar sobre la Síndrome CTNNB1.

Els infants després d’escoltar el conte, van fer les seves reflexions sobre aquest tipus de malaltia, i van decorar un mural amb dibuixos dels animals protagonistes del conte.

Aquí podeu conèixer més sobre l’Associació CTNNB1.

Ha estat un experiència genial!!