AJUTS MENJADOR 17-18

Ja està publicat al tauler d’anuncis de l’escola la llista d’admesos i denegats de les sol·licituds presentades al mes de juny. Si no recordeu el vostre codi de petició o IDALU, el podeu demanar a Administració. Contra aquesta proposta, es poden presentar al·legacions fins el 19 de setembre. Les haureu d’entregar abans de les 16.30h. d’aquest dia a Administració de l’escola.

Us recordem també que fins el 15 de setembre està obert el segon període de presentació de sol·licituds d’ajuts de menjador.

Per aquells que ho necessiteu, adjuntem el formulari d’al·legacions a la llista d’adjudicació provisional.