ACTES DEL DIA DE SANTA CECÍLIA

Benvolgudes famílies,

De bon matí, unes famílies de P3 van deleitar amb un bonic i tendre concert als alumnes d’Infantil i Cicle Inicial.

A continuació, l’alumnat que fa música fora de l’escola van tocar per tota l’escola.

A la tarda el Víctor Solo ens va fer una classe-concert tot explicant-nos la seva formació, el valor de l’esforç per a aconseguir el que ens proposem i va fer participar a alguns alumnes tot muntant la cançó de “La Bamba”.

Per acomiadar-se ens va tocar algunes de les cançons del seu repertori i ens va regalar 5 CD’s de les seves cançons.

Va ser un dia fantàstic!

Aquí hi trobarem algunes de les fotografies de la jornada de Santa Cecília.

Desitgem que us agradin.