Coneixem l’ofici de logopeda!

Per tal de conèixer l’ofici de logopeda de primera mà, la classe de primer, hem entrevistat la Maria. La Maria treballa de logopeda al CREDA  i durant la setmana va a 7 escoles del barri de Sants on hi ha alumnes que estan rebent tractament logopèdic, una d’elles és la nostra. Els/les alumnes han fet un seguit de preguntes perquè la Maria ens expliqui que fa. Hem descobert que durant les sessions de logopeda també es juga i ens ha ensenyat alguns dels jocs que fa servir. Moltes gràcies Maria per la teva col·laboració!