ACTIVITATS 3R

Benvolgudes famílies les tasques d’aquests dies són les següents: 

(rebreu informació més específica via email)

PER DIMARTS I DIMECRES

CATALÀ Llengua catalana: TEIDE TEMA 9. Abel, l’aventurer i la comparació. 

Expressió escrita: escriu 10 frases inventades utilitzant el recurs de la comparació

Activitat extra de català (opcional). Fitxes 17,18,19.

http://ceipesmolinar.cat/wp-content/uploads/2015/11/reforç-llengua-3.pdf

MATES Matemàtiques.  Fitxes 16,17  del següent PDF de reforç de tercer. Us recordo que una estimació no és encertar el nombre igual, sino una aproximació: 59 més 12 són aproximadament 70 (60+10)

http://ceipesmolinar.cat/wp-content/uploads/2015/11/reforç-matematiques-3r.pdf

MEDI NATURAL Ciències de la Naturalesa. Projecte El Sistema Solar. 

 *”Heu de fer aquesta activitat:* 

https://scratch.mit.edu/projects/390374825

 *És un joc interactiu. Abans de començar, és MOLT IMPORTANT que llegiu atentament les instruccions que hi ha.* 

 *Al final del joc us sortirà una “contrasenya”. Serà una paraula que heu d’enviar a en Jose al correu electrònic per saber que heu arribat al final.*

josemanuelglopez@gmail.com

VALORS/

RELIGIÓ

RELIGIÓ: 

SOPA DE LLETRES RELIGIÓ

https://es.educaplay.com/recursos-educativos/3313243-los_ninos_y_la_religion.html

ANGLÈS Anglès. Del link que us he enviat al correu (amb usuari i contrasenya). accedir a Unitat 6, lesson 3,4. Després practicar jocs de la unitat 6  de la part (INTERACTIVE PRACTICE). Lesson 4. Fes el dibuix d’una planta que doni fruit i escriu les paraules en anglès que surten a la unitat (fulles, tall, llavors, fruit i arrels). 
ED. ARTÍSTICA

(MÚSICA + PLÀSTICA)

MÚSICA

Escolta i repeteix el ritme

https://www.youtube.com/watch?v=Dd2iN31KtQE

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>