Visita al Museu Olímpic

Aquesta setmana la classe TENNIS PLAYERS ha anat d’excursió al Museu Olímpic i de l’Esport de Barcelona “Joan Antoni Samaranch”.

És un espai d’aprenentatge i d’entreteniment on tots els alumnes han gaudit de les diverses modalitats esportives que troben arreu del món.

El Museu Olímpic i de l’esport de Barcelona es troba a la muntanya de Montjuïc i ofereix una experiència única sobre l’esport: futbol, ​​motociclisme, Esquí, ciclisme, Tenis, escacs, Etc.

Aquest innovador museu ofereix una visió general de les diferents disciplines esportives, utilitzant tecnologia d’avantguarda i exposicions interactives, així com instal·lacions multimèdia.

Els nostres alumnes han conegut i après dels diferents esports, revivint els Jocs Olímpics de Barcelona 92! S’han divertit a l’espai interactiu on han pogut mesurar les seves habilitats esportives escalant al rocòdrom, o enfrontant-se al Batak.