STOP Accidents

Bon dia a tothom!

El dimecres 12 d’abril els nens i nenes de 4t de Primària han fet un taller sobre la responsabilitat viària. Com tots sabem, és molt important respectar les zones de convivència comuna, per tant, hem de saber respectar els senyals de trànsit i els semàfors, com també hem de ser conscients que l’actuació més important que podem fer és poder arribar cada dia a casa.

També hem estat parlant sobre la normativa dels patinets i les bicicletes, ja que és imprescindible portar la protecció adequada per poder reduir el risc i la gravetat d’accidents. I també perquè són dos dels mitjans de transport que s’utilitzen molt avui en dia.

Per acabar, els alumnes s’han dividit per grups i han fet una dinàmica molt divertida. Cada grup ha representat una situació en la qual s’estigués actuant irresponsablement i acabés provocant un accident. D’aquesta manera podíem analitzar quin havia estat el problema i poder tornar a representar-la de manera adequada.

Ens ha semblat un taller molt interessant i li agraïm a la Sara que hagi vingut a l’escola!!!