Les colònies de la classe de tercer van a la Garrotxa a conèixer-la.

Les nenes i nens de tercer de la classe de Peter Pan hem anat a Olot a conèixer els volcans de la Garrotxa. També hem anat a la Fageda d’en Jordà i la fàbrica de Iogurts.

El dimecres 25 els nens i nenes de la classe de tercer vam anar de colònies a Olot (la garrotxa) a conèixer de més a prop l’entorn proper i  sobretot… els  volcans!

Tot i que vam sortir una mica tard degut al retràs del bus, vam aconseguir arribar bé a la casa de colònies. Un cop allà, els infants de tercer varen fer una petita descoberta del poble d’olot. Un cop acabada la descoberta vam seguir l’itinerari que ens va portar al volcà montsacopa. Allà vam dinar i després ens van fer una breu explicació sobre la història del volcà i a la tarda vam gaudir amb l’entrada al museu de l’espai cràter.

Al dia següent, ens vam llevar ben d’hora per poder anar a la fàbrica de iogurts de la fageda i tot seguit ens vam endinsar en el bosc de la fageda d’en jordà. Vam dinar a un restaurant uns macarrons bonissims!

A la tarda vam anar a visitar el famós volcà del croscat i al vespres vam anar a sopar i a dormir… Bé realment no, perquè els mestres ens van fer una petita broma i ens van organitzar una petita festa del pijama! Però després d’això si, ja vam anar a dormir.

L’últim dia, tot i que ens va costar una mica llevar-nos del llit, vam estar preparant bé la motxilla per poder tornar a casa. Abans de marxar vam estar fent una última excursió pels aiguamolls de la moixina. Finalment, vam tornar cap a Barcelona.