Jornades Culturals

A l’escola estem celebrant les Jornades Culturals, l’eix transversal d’aquest any està dedicat als Esports, per tant, hem preparat activitats dedicades a l’esport i la salut. Avui ha vingut el Xus a presentar-nos un nou esport anomenat Spiribol. La seva història va començar amb una família d’onze fills a Granada. Els pares cansats de veure que els seus fills perdien pilotes i se’ls feia malbé la roba, van decidir inventar un joc on la pilota estigues subjecta al pal, d’aquesta manera tan senzilla es va crear un nou esport.És un esport solidari, del qual tots els beneficis de la seva pràctica estan destinats a ajudar als pacients amb càncer, ja que el fundador en va patir un. A més, es va crear amb la intenció de fomentar l’esport a l’escola i evitar una vida sedentària.Ens han obsequiat amb una polsera de jugador Spiribol i ens ho hem passat d’allò més bé!