Ja ha arribat la fruita!

Durant aquestes setmanes la classe Tennis players de segon, junt amb tots els cursos de l’escola Lluís Vives estem fomentant la campanya de menjar amb bon ritme. Les fruites i les hortalisses ajuden a seguir el ritme.

Es tracta de distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca a cada curs. Per tal de millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola.I a més cal tenir un estil de vida actiu: caminar, pujar escales, jugar, fer esport…Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu. I també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioxeria i videojocs sedentaris.