ELS NOSTRES RACONS

A la classe de quart de Primària de l’Escola Lluís Vives de Barcelona, cada dimecres fem racons. Hi ha sis racons, aquests consisteixen en fer grups de quatre o cinc persones. Els racons són: la noticia, les tauletes, el Jungle Speed, el dictat, els problemes i lectura.

1- La noticia consisteix en que un grup escriu una noticia actual que ocorre a l’ escola.

2- Les tauletes es un racó de matemàtiques on cadascú agafa una tauleta i fem sumes, restes, multiplicacions i divisions en un temps molt curt (30 segons cada partida).

3- El dictat consisteix en llegir un text on hem de trobar les faltes i després les corregim, fent frases amb elles.

4- El Jungle Speed és un joc de taula que consisteix en agafar el tòtem el més ràpid possible, depenent de la figura que surti en cada carta.

5- Al racó de la lectura (comprensió lectora) llegim un text conjuntament i després hem de respondre unes preguntes.

6-Al racó dels problemes hem de llegir uns quants problemes i resoldre’ls correctament.

Escrit per: Aleix Martorell, Juan Diego Mejias, Ruth Manzanares, Montse Torres i Emman Munnavar.