A LA RECERCA DELS OUS DE PASQUA !!!

Un joc de cooperació molt divertit

Que bé ens ho vam passar l’últim dia del trimestre a l’escola, tant nosaltres com la resta de companys dels G1, G2, G3, G4 i G5 (4t, 5è I 6è).

El dia anterior vam pintar uns ous de Pasqua que havíem de portar de casa. Molts eren autèntiques obres d’Art.

La tarda del divendres 26 de març, vam baixar a la zona del pati i porta principal de l’escola. Vam formar equips de 3 o 4 persones. Havíem d’anar tots agafats d’un cercle i no ens podíem deslligar. La intenció era trobar els nostres ous pintats, que prèviament havia amagat la Romina per diferents espais. Ho va fer molt bé, perquè alguns de nosaltres vam acabar l’activitat i encara estem buscant algun dels ous de Pasqua. També d’agafar-los es va trencar més d’un.

Algun dels equips van trigar una mica més de mitja hora per trobar-los i altres van acabar l’activitat sense trobar-los tots.

Finalment la tarda va tenir la seva recompensa i els mestres ens vam donar uns ous de xocolata i alguna que altre llaminadura.

La veritat que ha valgut la pena i ens ho hem passat molt bé.