Experiment de l’aparell digestiu.

Avui dia 11 de gener de 2024, els alumnes de la classe Vives School Musical, hem fet un experiment amb les mestres Miriam i Júlia. L’experiment tracta de l’aparell digestiu i ara us explicarem els passos que hem seguit:
Primer, hem preparat els materials i els aliments.
Seguidament, hem obert una bossa petita de “zip” i li hem afegit un tros de plàtan i galetes.
A continuació, hem triturat i hem barrejat els aliments afegint una mica d’aigua i de suc de taronja (l’aigua representa la saliva i el suc de taronja representa els sucs gàstrics).
Aleshores, ho hem afegit a una malla que representa l’intestí prim.
Finalment, hem fet un forat a la part de sota de la malla que representa l’anus i per on ha sortit la barreja representant els excrements.
Podeu veure el procés en les següents fotos.
ESPEREM QUE US AGRADI!!!

Vives School Musical

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *