PALAU DE LA MÚSICA
Benvolgudes famílies, Les nenes i nens de 2n hem anat al Palau de la Música a gaudir d’un gran espectacle. Aquesta audició titulada Cobla 2.0 es basa en el fet que la cobla ha anat evolucionat al llarg dels anys i que actualment ha incorporat noves músiques al seu repertori com per exemple: el hip-hop, […]
PALAU DE LA MÚSICA Llegeix més »









