Nom de l'autor: admin

PALAU DE LA MÚSICA

Benvolgudes famílies, Les nenes i nens de 2n hem anat al Palau de la Música a gaudir d’un gran espectacle. Aquesta audició titulada Cobla 2.0 es basa en el fet que la cobla ha anat evolucionat al llarg dels anys i que actualment ha incorporat noves músiques al seu repertori com per exemple: el hip-hop, […]

PALAU DE LA MÚSICA Llegeix més »

CONTE: “UN LLIBRE”

Hola famílies! Aquests dies hem estat veient a la classe el conte: “Un llibre” de l’autor Hervé Tullet. Hem treballat el punt i ens ho hem passat pipa! Per acabar, vam fer un mural on feiem servir el punt i el traç, ens ha quedat molt bonic!!! El tenim penjat a l’aula, us convidem a

CONTE: “UN LLIBRE” Llegeix més »

FEM PANELLETS!

Els nens i nenes de P5 hem fet panellets amb ametlles, sucre, patata i essència de llimona. Després hem afegit xocolata i coco. Hem passat una tarda superdivertida fent panellets. Hem mirat una pel·lícula i hem pogut menjar els nostres propis panellets. Amb la festa que hem fet al matí i la tarda hem passat

FEM PANELLETS! Llegeix més »

LA CASTANYADA

Bon dia famílies! L’anterior setmana vam celebrar la festa de la Castanyada. Vam conèixer els padrins i padrines de 5è, vam fer panellets, vam ballar dues danses de la castanyera i la tardor i també vam gaudir d’una sessió de cinema per la tarda!! Ens ho vam passar genial. Us volem donar les gràcies per

LA CASTANYADA Llegeix més »

ESCOLTEM ATENTS

Ja s’atansa la Nit de Tots Sants (31 d’octubre) la Festa de Tots Sants (1 de novembre) i el Dia dels Difunts (2 de novembre). Segons la tradició popular, en aquestes dates s’uneixen els dos mons: el dels vius i el dels morts. La celebració arriba a l’inici de la tardor, on la natura sembla

ESCOLTEM ATENTS Llegeix més »

ANEM A LA PISCINA!

Els nens i les nenes de les baldufes ja hem iniciat les classes de piscina. Ho hem fet amb moltes ganes i algun plor, però en general ens ha agradat molt.  L’aigua ens relaxa i ens ho passem molt bé fent txip txap. Quan acabem cantem “adeu piscina” i ens acomiadem fins al següent divendres.

ANEM A LA PISCINA! Llegeix més »

MURAL DE LA TARDOR

Durant el mes d’octubre els nens i nenes d’infantil hem estat fent murals per decorar l’espai comú i l’escala que va cap al menjador de la tardor. Com cada estació de l’any, ens agrada canviar la decoració perquè la nostra escola llueix d’allò més. Ens encanta tenir les coses ben endreçades i curioses per si

MURAL DE LA TARDOR Llegeix més »

Creem les nostres normes d’aula.

Creem les nostres normes d'aula

Benvolgudes famílies, Aquesta setmana a Tutoria,  els nens i nenes de 2n hem creat les nostres normes. Primer de tot, calia saber què és una norma i per a què serveix. Després d’escoltar els companys i companyes, hem arribat a la conclusió, que les normes que posem ens serviran per poder treballar millor, per sentir-nos

Creem les nostres normes d’aula. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut